Curs d'iniciació a la via llarga
Conèixer els fonaments bàsics de l'escalada clàssica, o de diversos llargs ens permentrà poder escalar les vies clàssiques i moltes de les agulles de Montserrat. Cada aturada que fem mentre pugem se'n diu reunió, i en una via llarga, l'espai que hi ha entre cada reunió se'n diu un "llarg"
Quan el primer escalador arriba a una reunió, assegura al company i aquest segon puja fins a trobar-se de nou, i així anar fent fins a la darrera reunió, normalment al cim.
En aquesta introducció a l'escalada en diversos llargs, aprendràs tot el necessari perquè puguis, de forma segura i eficaç, escalar vies amb l'equipament fix. T’ensenyarem com muntar aquestes reunions, la tècnica del rapel, l'ús de la doble corda, nusos i material específic, etc.
- Nivell: iniciaicó
- Durada: de 6 a 8 hores.
- Inclou: tot el material i l'assegurança
- Punt de trobada: El Monestir de Montserrat
- Condició física mitjana
- Calçat esportiu o de mitja muntanya
- Petita motxilla amb aigua i menjar per a l'activitat
- 1 persona --> 200€
- 2 persones --> 100€
Inclou tot el material tècnic individual i col·lectiu, i també l'assegurança d'accidents i de rescat pel temps que duri l'activitat.
- Transferència bancària per a locals o visitants de la UE
- Paypal (afegim el 5% per compartir la comissió).